Marka Jeep rozpoczęła dość nietypową kampanię marketingową w Ameryce Północnej. Dzięki innowacyjnej platformie muzycznej KIDinaKORNER / Interscope Records Jeep wzmacnia działania komercyjne w mediach telewizyjnych, radiowych i internetowych gdzie wyemituje m.in. oryginalny utwór zespołu X Ambassadors – „Renagedes” (Renegaci), który odzwierciedla „ducha najmłodszego dziecka” marki – Jeep’a Renegade. 60-sekundowy spot będzie emitowany w całej telewizji oraz na kanałach społecznościowych.
Jeep Renegade – niech żyje buntownik
Jeep Renegade – mały, zwinny, nowoczesny. Nie boi się wyzwań, poszukuje nowych przygód. Ten niewielki SUV pozostaje wierny ideałom marki takim, jak: wolność, niezależność, zabawa, styl życia. Dzięki swej zwrotności i zdolności do jazdy terenowej Jeep Renegade jest idealny zarówno do jazdy w mieście, jak i odkrywania nowych szlaków.
Lekki, wpadający w ucho kawałek rockowego zespołu X Ambassadors – „Renegades” umacnia kampanię marki Jeep, sprawia, że odbiorca nabiera chęci do poszukiwania nowej definicji „przygody”.
“Renegades”
Run away-ay with me All hail the underdogs It’s our time to make a move And I say |
„Renegaci”
Ucieknij ze mną Niech żyją przegrani To nasza kolej by zrobić krok I ja mówię |
A tak wygląda oryginalny spot zespołu „X Ambassadors”