Jeep i Juventus grają mecz

„Tam, gdzie inni się zatrzymują my wchodzimy do gry” (org. „Where the others stop, we start playing” ) to hasło nowego filmu reklamowego Jeepa i Juventusu. Film reklamowy doskonale harmonizuje ze stylem komunikacji Jeepa i pozwala szerokiej publiczności poznać zarówno podobieństwa pomiędzy dwoma markami, prawdziwymi wzorcami w swoich dziedzinach, jak i wspólnie uczcić swoje ostatnie doskonałe wyniki. Aktualnie drużyna Juventusu zdobyła 12 trofeów z rzędu, od Mistrzostwa Włoch po Puchar Włoch, natomiast marka Jeep zamknęła 2015 rok osiągając doskonałe sukcesy handlowe trzeci rok z rzędu. W jego trakcie ustanowiła ponadto absolutny rekord sprzedaży w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) sumą 117 620 sprzedanych egzemplarzy przy 55,7-procentowym wzroście sprzedaży w stosunku do 2014 roku.

, Jeep i Juventus grają mecz

Jeep i Juventus grają do jednej bramki

24 stycznia br. na turyńskim, klubowym stadionie Biało-Czarnych odbyło się spotkanie pomiędzy Juventusem Turyn a Romą. Był to nie tylko mecz 21. kolejki Serii A TIM sezonu 2015-2016, ale również tzw. „Match sponsor events”, zorganizowany w ramach porozumienia zawartego już na czwarty sezon z marką Jeep, jako oficjalnym sponsorem klubu Juventus.
Z tej okazji pokazano nowy film reklamowy „Ballnado”, obrazujący w oryginalny sposób hasło „Where the others stop, we start playing” („Tam, gdzie inni się zatrzymują, my wchodzimy do gry”), które jest kwintesencją wspólnych wartości dla Jeepa i Juventusu.
Stworzony przez agencję reklamową Leo Burnett wraz z Independent Ideas i wyreżyserowany przez László Kádára dla domu produkcyjnego Jo!Schmid film, przedstawia czterech piłkarzy Klubu Bianconeri, jadących przez pustynię samochodami Jeep Renegade, Cherokee, Grand Cherokee i Wrangler.

, Jeep i Juventus grają mecz
Przed piłkarzami zrywa się trąba powietrzna, ale to ich nie przeraża: wiedzą, że mogą zawsze liczyć na niezawodność swoich Jeepów, które świetnie sobie radzą, niezależnie od warunków drogowych i pogodowych. Nie zważając na niebezpieczeństwo, czterej sportowcy wychodzą ze swoich SUV-ów i zaczynają kopać w piłkę w stronę trąby powietrznej, która „odbija” ją w nieprzewidywalnym kierunku. Mistrzowie nie zrażają się tym, a wręcz są coraz bardziej podekscytowani, popisując się swoją znakomitą techniką i doskonałym panowaniem nad piłką do tego stopnia, że „wymiany” piłki z tornadem są coraz szybsze i bardziej widowiskowe, powodując prawdziwe „Ballnado”. Kiedy piłka oddala się zbyt daleko, piłkarze spoglądają sobie w oczy i równocześnie wskakują do swoich Jeepów, podążając za żywiołem. Całość kończy motto: „Tam, gdzie inni się zatrzymują, my wchodzimy do gry”. Ta samo, aby pokonać wszelkie przeszkody, wyróżnia całą gamę Jeepa, której przyświeca hasło „Go anywhere, do anything” („Jedź, dokąd chcesz, rób, co chcesz”).

, Jeep i Juventus grają mecz
Ten zabawny i oryginalny film wyświetlono na telebimie na stadionie Juventusu w dwóch wersjach: przed gwizdkiem rozpoczynającym mecz publiczność mogła zobaczyć 8-sekundowy „teaser”, natomiast w przerwie meczu pojawiła się pełna,
60-sekundowa wersja filmu. Film dostępny jest na głównych kanałach web i na oficjalnych, międzynarodowych kanałach społecznościowych. Poza tym, dla włoskiej publiczności zaplanowano konkurs on-line, który pozwoli marce Jeep wyłonić według własnego, wyłącznego uznania, dwóch kibiców, którzy będą mieli możliwość pojechać wraz z drużyną na mecz Ligi Mistrzów do Monachium (dokładne informacje na temat wydarzenia dostępne będą na stronie www.jeepballnado.it uruchomionej 25 stycznia br.).

Źródło artykułu i zdjęć: jeeppress.pl