Jeep w Mediolanie

Dokładnie 23 czerwca 2015r. swoje podwoje otworzył Temporary Store Jeep, który przez cały czas trwania Expo 2015 gościć będzie publiczność w dzielnicy Porta Nuova, nowym sercu Mediolanu. Urządzony zgodnie z charakterystyką marki Temporary Store Jeep znajduje się na uroczym placu Gae Aulenti.

Na powierzchni wystawowej liczącej 500 m2 można z bliska zobaczyć aktualnie produkowane modele marki Jeep oraz zabytkowy egzemplarz Jeepa Willysa, od którego rozpoczęła się legenda Jeepa.

, Jeep w Mediolanie

Na odwiedzających Temporary Store Jeep czeka urządzenie „Samsung Gear VR”, dzięki któremu można po raz pierwszy przeżyć wirtualnie niezwykłą podróż w terenie. Siedząc wygodnie za kierownicą średniego SUV-a Jeepa Cherokee, w samym sercu Mediolanu, u boku zawodowego kierowcy jesteśmy wirtualnie przenoszeni na kamienną, marokańską pustynię Agafay. Dzięki filmom o wysokiej jakości oraz intuicyjnej obsłudze, całe doświadczenie jest niezwykle realistyczne. Można wybrać trzy różne trasy oraz punkt widzenia ze środka lub z zewnątrz samochodu. Obydwie perspektywy pokazują zalety Jeepa Cherokee, które szczegółowo są opisane na interaktywnych zestawieniach możliwych do przeglądania podczas doświadczeń.

, Jeep w Mediolanie

, Jeep w Mediolanie

Miłośnicy marki mogą odwiedzić lokal JSet, otwarty na placu Gea Aulenti na terenie Replay The Stage, który stanowi ekskluzywne miejsce spotkań miłośników Jeepa oraz tych, którym bliskie są wartości takie, jak: przygoda, autentyczność, wolność i pasja. Jeep wybrał lokal „The Stage”, znajdujący się na pierwszym piętrze galerii handlowej Replay, który gości wyborną restauracją, znaną w całym Mediolanie, gdzie motywem przewodnim jest świat żeglugi. Jest to nowoczesne, intrygujące miejsce, w którym Klient czuje się jak pod pokładem statku. Wysokiej jakości wykończenia są takie, jakie można spotkać na luksusowych jachtach. Można tutaj odkryć dwie dusze marki Jeep: tę żądną przygody i tę bardziej wyrafinowaną, z której wywodzi się „premiumness Jeepa”, które poprzez najwyższej jakości wnętrza i wyrazisty charakter nadwozia pozwala się samochodem wyróżnić nawet w najbardziej ekskluzywnych obszarach wielkich miast.

, Jeep w Mediolanie

, Jeep w Mediolanie

 

MiColtivo. The Green Circle

Projekt „MiColtivo. The Green Circle” jest jedną z imprez kulturalnych odbywających się w ramach „Porta Nuova Smart Community, zaplanowanych przez Fundację Riccardo Catella na 2015 rok. Sercem projektu jest dzieło z zakresu sztuki traktującej o środowisku pt.: „Wheatfield” autorstwa Agnes Denes: pole pszenicy rozciągające się na powierzchni pięciu hektarów w samym centrum Porta Nuova, obok Temporary Store Jeep. „Wheatfield”, które od końca lutego 2015r. angażuje mieszkańców do poszczególnych faz uprawy, zostało zrealizowane po raz pierwszy przez Agnes Denes w 1952 roku w Nowym Jorku; artystka przyjęła zaproszenie, aby odtworzyć dzieło w Mediolanie przy okazji Expo 2015, aby zwrócić uwagę publiczności na uniwersalne wartości, takie jak dzielenie się jedzeniem i energią, ochrona ziemi i środowiska, rozwój społeczny i ekonomiczny w kontekście poszanowania dla jednostki i społeczności. Jeep, jako partner projektu, zaproponuje odwiedzającym możliwość podziwiania Mediolanu i jego zmian urbanistycznych „z lotu ptaka”. Od 8 sierpnia do 25 października, w każdy weekend, na wysokość 20 metrów unosić się będzie balon, prezentując swoim gościom niezwykłą panoramę miasta. Po zaplanowanych na lipiec zbiorach na „Wheatfield” pszenica zwolni miejsce lucernie, która pokrywać będzie pole z rozstawionymi snopkami siana zebranymi podczas żniw, aż do nadejścia jesieni. Doskonały widok z balonu pozwoli w ten sposób docenić drugi etap projektu „Micoltivo. The Green Circle”. Z góry widać będzie wyjątkową panoramę: futurystyczne drapacze chmur Porta Nuova zanurzone w nietypowym rolniczym otoczeniu miasta, polu lucerny i ogromnym ogrodzie dydaktycznym „Uprawiajmy wspólnie”, rozpościerającym się na przestrzeni 4.000 m2.

źródło: jeeppress.pl