Jeep Moab Media Drive 2016

W miejscowości Moab (w stanie Utah) odbyło się tradycyjne spotkanie zorganizowane przez markę Jeep. Gwiazdami tej corocznej imprezy, która odbywa się w scenerii słynnej trasy off-roadowej, przecinającej krainę kanionów, zwaną Canyonland, udział wzięło siedem nowych samochodów pokazowych Jeepa®, charakteryzujących się wysokimi osiągami i wyposażonych w liczne akcesoria stworzone przez Mopar® i Jeep Performance Parts®, wyprodukowane specjalnie dla amerykańskich Klientów.

Jeep Moab 2016

W wodach rzeki Colorado, w pobliżu znanego rancza Sorrel River, pojawiło się osiem zabytkowych egzemplarzy Jeepa i siedem nowych egzemplarzy pokazowych tej marki, które są wyrazem hołdu dla 75-letniej historii Jeepa i stanowią nową odsłonę niektórych modeli z przeszłości. Gotowe do testowania na specjalnie wyznaczonym obszarze, samochody „opowiadają” o wielkim amerykańskim śnie: nieprzemijającej legendzie Jeepa.

, Jeep Moab Media Drive 2016

Obecna na „Jeep Moab Media Drive 2016” flota samochodów pokazowych to „nieokiełznany” Jeep Renegade Commander, Jeep Trailstor i Jeep Comanche: idealne samochody, aby wybrać się nimi z dala od utartych ścieżek. Obok nich pojawił się Jeep Crew Chief 715 – hołd złożony pojazdom wojskowym amerykańskiej marki, Jeep Shortcut – samochód inspirowany klasycznym CJ-5 i Jeep FC 150 – tradycyjny projekt cab-over samochodu, z bogatą historią. Serię „niezłomnych” zamyka 707 KM silnika HEMI Hellcat V8 o pojemności 6,2 litra, który jest zamontowany w Jeepie Trailcat.

 

, Jeep Moab Media Drive 2016

Po debiucie podczas 50. edycji Easter Jeep Safari, największej na świecie imprezy poświęconej jeździe samochodami 4×4, siedem samochodów pokazowych Jeepa powraca na niedostępne trasy Moab. Auta są dziełem specjalnego zespołu, który od 2002 roku indywidualizuje produkowane samochody, montując w nich akcesoria Mopar oraz Jeep Performance Parts, aby podkreślić ich możliwości.

, Jeep Moab Media Drive 2016

 

Do tej pory zostało zrealizowanych ponad 50 prototypów specjalnie na ten zlot, gromadzący każdego roku tysiące fanów, spędzających w Utah tydzień pełen przygód.
„Mopar jest światowym potentatem, jednym z największych w swojej branży, którego działalność odnosi się do wszystkich aspektów posprzedaży – wyjaśnił Santo Ficili, Szef marki Mopar w krajach EMEA, przy okazji „Jeep Moab Media Drive 2016”.

, Jeep Moab Media Drive 2016
W samym tylko regionie EMEA Mopar może pochwalić się ponad 6000 serwisów i punktów obsługi, call center obsługiwanym w 14 językach, z którym można skontaktować się przez infolinię dostępną w całej Europie; bazą Klientów z ponad 27 milionów samochodów, (z których milion jest posiadaczami kontraktów serwisowych), 21 ośrodkami dystrybucji części zamiennych, które gwarantują naszej sieci i Klientom wysokiej jakości obsługę, silną pasją ukierunkowaną na osiągi i – oczywiście – do indywidualizacji”.

, Jeep Moab Media Drive 2016

Indywidualizacja jest zresztą jednym z pięciu najważniejszych czynników, które wpływają na wybór samochodu, tak samo, jak akcesoria mają wpływ, na co najmniej 50% ogólnej sprzedaży samochodów. Doskonale się to sprawdza w przypadku Jeepa. Na przykład, kultowy Jeep Wrangler jest najczęściej indywidualizowanym autem w USA: 98% Wranglerów wyposażonych jest, w co najmniej jedno akcesorium Mopar, co daje średni wydatek 700 dolarów na samochód.

Również w regionie EMEA, Wrangler jest najbardziej indywidualizowanym pojazdem, z dodatkową, średnią inwestycją w wysokości około 400 euro. Różnica pomiędzy tymi dwoma danymi wynika głównie z faktu, że w tych dwóch regionach podejście do indywidualizacji jest zupełnie inne, również z powodu odmiennych przepisów dotyczących homologacji. Amerykańskie prawo pozwala Klientom przekształcać własne samochody na szybsze, większe, głośniejsze, natomiast w Europie przeważa indywidualizacja w zakresie funkcjonalności, inspirowana stylem życia i indywidualnymi potrzebami. Z tego powodu, Mopar oferuje bogatą gamę produktów (ponad 300 zaprojektowanych specjalnie dla Jeepa).

, Jeep Moab Media Drive 2016

Poza tym, misją Moparu jest towarzyszenie Klientom przez całą podróż, zapewnienie im pomocy, nowych akcesoriów i wysokiej jakości obsługi. Nie chodzi tutaj o jakąś „filozofię”, ale o konkretne zobowiązanie. Świadczy o tym portfel Mopar Vehicle Protection, dzięki któremu został przedłużony okres gwarancji, pozwalając w ten sposób Klientowi wcześniej zakupić przeglądy okresowe i rozszerzyć pokrycie w zakresie pomocy drogowej. Każdy kontrakt serwisowy jest elastyczny i planowany pod kątem spełnienia potrzeb indywidualnych lub flotowych.

, Jeep Moab Media Drive 2016

Wreszcie, należy przypomnieć, że aby zwiększyć stopień przywiązania Klienta do marki, Mopar zwielokrotnił ilość punktów kontaktu z Klientem, również online. Potwierdza to m.in. „My JEEP”, cyfrowe narzędzie dopasowane do każdego użytkownika i do każdego samochodu, w którym można znaleźć wszystkie potrzebne usługi, od przeglądów poprzez pomoc drogową, aż po nowoczesne instrukcje obsługi w 3D. Ponadto, dzięki aplikacji „I am JEEP Mobile” – dostępnej już na 12 rynkach regionu EMEA – można uzyskać dostęp do ogromnej bazy informacji i usług: na przykład, do funkcji „Wyszukiwanie Dealerów”, sekcji „Kontakty” oraz pomocy drogowej.
Aplikacja stale się rozwija i dzisiaj oferuje również narzędzie w rozszerzonej rzeczywistości – „Instrukcja obsługi” Jeepa Renegade’a.

Na koniec Santo Ficili powiedział: „Nie chcemy jednak, aby kontakt z Klientem był tylko wirtualnym doświadczeniem: dobrze wiemy, że prawdziwe działanie o przywiązanie Klienta toczy się w serwisach. Dlatego jeszcze bardziej podwyższamy jakość obsługi, narzucając bardzo wysokie standardy we wszystkich naszych serwisach pod względem struktur, ludzi, narzędzi i odpowiednich kwalifikacji, zapewniając przy tym nie tylko oryginalne części zamienne, ale niestrudzone zaangażowanie”.

, Jeep Moab Media Drive 2016

 

źródło artykułu: jeeppress.pl

Ustawienia prywatności
Dealer samochodowy Poznań Voyager Group

Używamy ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów. Jeśli podejmiesz decyzję co do cookies (udzielisz zgodę lub nie), to zapamiętamy ją zapisując osobne cookie. Poniżej znajdziesz informacje o tym, jakie inne ciasteczka i skrypty będą używane, gdy udzielisz zgody. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Nie wpłynie to na twoją wizytę na stronie.

UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.

Monitorowanie i marketing

Administratorzy www.voyagergroup.pl wykorzystają pliki cookies do monitorowania statystyk i do marketingu wg zasad opisanych w Polityce prywatności.