Jeep i Harley-Davidson – dwie ikony wolności na Euro Festival 2016

Ścieżki marek Jeep i Harley-Davidson skrzyżowały się w Baie de St. Tropez, w samym sercu Riwiery Francuskiej. Podczas corocznej imprezy Harley-Davidson 2016 Euro Festival, która miała miejsce w dniach 28 kwietnia – 1 maja, ośrodek turystyczny zjednoczył kierowców i pasjonatów jednośladów z całej Europy. Uczestnicy spotkania mieli cztery dni by wspólnie bawić się i korzystać z atrakcji przygotowanych przez markę Harley-Davidson, a przy okazji także odkryć osobowość marki Jeep.

Oprócz imprez organizowanych przez Harleya Davidsona w ramach Festiwalu, Jeep zaplanował dwudniowy rajd, aby uczestnicy mogli przetestować na terenowych trasach pośród malowniczych wiejskich dróg i wiosek rybackich najlepsze modele SUV-ów, gwarantując pełne uroku i doświadczeń przeżycia z tą marką.


Korowód Jeepa składał się z 16 samochodów: modeli Wrangler, Renegade, Cherokee i Grand Cherokee, a towarzyszyło im pięć motocykli Harley-Davidson: Forty-Eight, Ultra Limited Low, Heritage Softail® Classic 103, Switchback 103 oraz Iron 883. Trasa o długości 40 km miała początek w starym porcie San Raphael, a metę w ekskluzywnym kurorcie Saint-Tropez. Stąd wyruszył też drugi etap prowadzący aż winnicy La Rouillère, 120 hektarów przepięknych upraw winorośli rozpościerających się na obszarach gmin Gassin i Ramatuelle, gdzie SUV-y Jeep stawiły czoła licznym przeszkodom, prezentując swoje osławione możliwości w jeździe terenowej. Drugi krótki odcinek prowadził ponownie do Saint-Tropez. Następnego dnia, szesnaście SUV-ów Jeep i pięć motocykli Harley Davidson wyruszyło w dalsza drogę, aby dotrzeć do Port Grimaud, pokonując 72 km różnorodnych dróg, wśród pagórkowych pejzaży Lazurowego Wybrzeża i nadmorskich miejscowości.

Chęć przygody można było zrealizować również w Harley Village przygotowanym w Saint-Tropez. Tutaj publiczność miała do dyspozycji całą gamę SUV-ów Jeep do jazd testowych, obejmujących m.in. pokonanie najwyższego mostu zwodzonego przygotowanego przez markę: ponad 12 metrów wysokości, wliczając samochód. Gwiazdami strefy wystawowej były także dwa samochody pokazowe Jeepa zindywidualizowane wspólnie z Moparem, marką odniesienia, jeśli chodzi o usługi, obsługę Klienta, oryginalne części zamienne i akcesoria do samochodów marek koncernu FCA. W szczególności, Wrangler Rubicon „Strong” wyróżniał się specjalnym ekstremalnym wyposażeniem off-roadowym, natomiast Renegade „Hard Steel” zachwycił publiczność niesamowitym kolorem nadwozia Brushed Steel inspirowanym lotniczym stylem vintage. Obydwa samochody podkreślają „naturalną skłonność” SUV-ów Jeepa do indywidualizacji, cechę, która wyróżnia także markę Harley-Davidson.

źródło artykułu: jeep-people.com; jeeppress.pl

Komentarze