Jeep Grand Cherokee i system zarządzania trakcją

Jeep to synonim słowa terenówka. Nawet małe dzieci dobrze wiedzą, że auto terenowe to po prostu Jeep! Nic i nikt tego nie zmieni. Siła marki jest ogromna – podobnie jak buty sportowe to adidasy, a gazowany, ciemny napój to Cola. Czy zastanawialiście się skąd biorą się legendarne właściwości terenowe Jeep’a i dzięki czemu pokonuje on w zasadzie każdą drogę? Odpowiedź! System zarządzania trakcją.

Jeep Grand Cherokee i jego system zarządzania trakcją SELEC-TERRAIN ™

Select-Terrain™ to profesjonalny system kontroli właściwości terenowych. Proste w użyciu pokrętło mechanizmu pozwala na dostosowanie działania kontroli jazdy do warunków na drodze i zachowanie przyczepności na różnych nawierzchniach. Pięć dostępnych ustawień elektronicznie steruje działaniem 12 funkcji układu napędowego, hamulcowego i systemu zawieszenia. System Selec-Terrain™ pozwala na pokonywanie niedostępnych wzgórz, zaśnieżonych ulic i najtrudniejszych przeszkód.

selec terrain

  • SPORT – tryb „ fun to drive”. Dynamiczna jazda na drodze z maksymalnym wykorzystaniem momentu obrotowego i zoptymalizowaną aerodynamiką . Kierowca ma wrażenie, że prowadzi samochód sportowy. Jeep Granf Cherokee lasZawieszenie Quadra-Lift w trybie Aero – obniża samochód poprawiając jego aerodynamikę i pracę zawieszenia (jeżeli jest na wyposażeniu).
  • SNOW/ŚNIEG – optymalne zachowanie pojazdu na zaśnieżonych i oblodzonych drogach poprzez maksymalizację stabilności i zmniejszenie sterowności.

Jeep Granf Cherokee autostrada

  • AUTO – automatyczna adaptacja do każdych warunków drogowych; maksymalny komfort jazdy. Bez ingerencji w ustawienia skrzyni biegów, elektroniki silnika, czy systemu stabilizacji. Najlepszy tryb do typowej jazdy. Ograniczona nadsterowność i podsterowność.

Jeep Granf Cherokee woda

  • SAND MUD/ PIACH, BŁOTO – odpowiednie ustawienie systemów kontroli trakcji i wysokości zawieszenia pod kątem czułości na poślizg kół oraz optymalizacja przenoszonego momentu obrotowego.

Jeep Granf Cherokee piasek

  • ROCK/SKAŁY – w tym trybie uruchomiony zostaje prześwit pod pojazdem z zawieszeniem Quadra-Lift™ (maksymalna wartość), a praca skrzynki rozdzielczej, mechanizmów różnicowych oraz przepustnicy zostaje skoordynowana pod kątem jazdy w terenie z małymi prędkościami.

Jeep Granf Cherokee droga polna

Tryby systemu SELEC-TERRAIN™

Jeep Granf Cherokee droga polna

Jeep Grand Cherokee, można powiedzieć krótko – król szos i bezdroży. Niezwykła płynność jazdy i pełna kontrola w każdym terenie.

wzorcowe mozliwosci jeepa grand cherokee

Komentarze